Itse Dagvaktinia kattelen kotona DVD:ltä (tuli ostettua kahen kuukauden ReykjavÃkissa oleskelun aikana). Ja lopetin just Björk jakson (sen takia tännekin piti tulla kääntymään).Outoa ettei kukaan ole täällä kirjoittanut mitään FST5:llä 2011-02-15 tulleesta Islantilaisesta Päivävuorossa TV-sarjajaksosta, jossa oli kuin olikin Björk mukana. Tosin vain ehkä minuutin ajan yrittämässä päästä hotellin vessaan mutta kumminkin.
terv. jkn
No en harmi kyllä ollut tilannut levyä, enkä ole ehtinyt käydä liikkeessä katsomassa oisko sinne jo tullut biophilioita myyntiin. Täytynee malttaa vielä maanantaihin.No Levykauppa X:stä ei ikinä tiedä.Jos olet tilannut sen sieltä niin kyllä sen pitäisi huomiseksi tulla, jos kerran ovat sellaista luvanneet. Kävin katsomassa niiden sivuilta ja kyllä tosiaan 5.10 oli ilmoitettu päivämääräksi.
![]()
Ite odottelen omaa manualiani.
Ei nyt tänä kesänä ääni mene koska rouva^ trtchris, kiva tavata kielitaitoisia ihmisiä!
^^ joo se flow. tuli mieleen sama juttu. mutta jos ääni menee, niin ei voi mitään.
varakohteena n:o 1 open'er, gdynia, puola (etukäteisvara-!), sitten toi tanskan mikä se ny on...(dementia?), luulisi muihinkin lähimaihin tulevan, jos aikarakoa jää.
mä oon täällä kans. Onks teistä kukaan lähössä ens keväänä nykiin kattomaan sen retrospetive of Björk.Moikka Huurre! Oltiin tänään tällä hetkellä ainokaiset tällä saitilla. Joten nostetaan asia niinsanotusti tapetille.
En huomannutkaan viestiäsi. No heräsipä tämäkin keskustelu taas vaihteeksi eloon :DMoikka Huurre! Oltiin tänään tällä hetkellä ainokaiset tällä saitilla. Joten nostetaan asia niinsanotusti tapetille.
Joo ei näytetä Suomessa Live keikkaa vaikka olin yhteydessä Finnkinoon. Mutta eihän tässä enää ole kun 2kk niin saa koko paketin Blu-Ray tai DVD tai digitalisessa muodossa, mutta onhan se ikävää että kaikissa muissa pohjoismaissa näkyy. Itse ajattelin koittaa nähdä isolla screenillä sen Thaimaassa kun sinne oon muutenkin menossa ens kuussa lomalle. Hauskinta mulla on kun oon jokaisella julkaistulla Biophilia DVD:llä ok ensin ''Thunderbolt'' youtube nään itteni sit Marocco, Fes keikka mitä näytettiin dokkarissa ''When Björk Met attenborough'' ( oli muuten hyvä afterparty siinä hotellilla mikä on vuoren päällä ja Max sai hommattua mulle rannekkeen et pääsi sisään) ja nyt kun katoin sen Lontoon trailerin niin siellä mä taas olinEn huomannutkaan viestiäsi. No heräsipä tämäkin keskustelu taas vaihteeksi eloonMoikka Huurre! Oltiin tänään tällä hetkellä ainokaiset tällä saitilla. Joten nostetaan asia niinsanotusti tapetille.
Itelläni ei kyllä ole toivoakaan päästä sinne näyttelyyn, valitettavasti. :/ Siispä odottelen vain uutta albumia, ja toivottavasti myös jonkin sortin kiertue tulee jotta sitten mahdollisesti pääsisin Björkin livenä näkemään - edes kerran elämässäni![]()
Suomen elokuvateattereissa ei ilmeisesti missään näytetä sitä Biophilia live-dokumenttia?
x Users browsing this forum: No registered users