One of the songs is by Sanna Kurki-Suonio. You can find information about her in the internet. One of her albums is musta http://www.noside.com/Catalog/CatalogAl ... lbum_ID=81Hei ! Puhun Suomea, mutta vähän. Opin internetissä.
I'm looking for someone to help me to find some informations about the songs from the Kalevala on the site http://www.europeoftales.net/site/fi/fi.html . I know it's just a little website for European children to learn the culture of the other countries, but I really felt in love with those singers' voice (you can listen to them in the sections Tuonelan joella, Noidutun Hirven takaa-ajo, Kultainen neito).
So, do you know who are these singers ? Are the songs extracts from the Kalevala ? Can I find the translation of the lyrics anywhere ?
mä tunnen näköjään ihan väärät ihmiset.helsinki, ja hmm, lähes kaikki tuttavani pitävät björkistä.
hahahah olen kuullut Alajärvestä ja jopa käynytkin siellä kerran! Lapualta olen minä kotoisin. Laakeeta laakeeta. Ja vähän Björkin kuuntelijoita. Mun kaveriporukas on pari jotka pitää Björkin musiikista, mut en tiedä kuinka paljon. Itte elän sillä (tai siltä ainakin tuntuu välillä). Muutkin suhtautuu siihen tosi kivasti, ei mitään negatiivista. Korkeintaan jotain "aika hassu/ihmeellistä/erikoista" -kommenttia. Kotoväki on vastahakoisempi, mut ei nekään mua tuomitse, sanoo vaan et "joo toi on sitä tavallista sua" tai "se on sitä sun tyylistä" jne jne... Monet on kyllä Björkistä kuulu, mutta ei kai oo vaivautunu kuuntelemaan. Sääli niitä...Minä tulen Alajärveltä, ja tiedän jo etukäteen ettei kukaan ole kuullut koko paikasta :b mutta joo, suht lähellä Seinäjokea. Vielä lähempänä Lapuaa.
No mun kotona ne oikeestaan ihan tykkää Björkistä, ainakin mami tykkää Venus as a boysta. (ja siis meillä oli Debut ihan ilman et mä olin hommannu sen)hahahah olen kuullut Alajärvestä ja jopa käynytkin siellä kerran! Lapualta olen minä kotoisin. Laakeeta laakeeta. Ja vähän Björkin kuuntelijoita. Mun kaveriporukas on pari jotka pitää Björkin musiikista, mut en tiedä kuinka paljon. Itte elän sillä (tai siltä ainakin tuntuu välillä). Muutkin suhtautuu siihen tosi kivasti, ei mitään negatiivista. Korkeintaan jotain "aika hassu/ihmeellistä/erikoista" -kommenttia. Kotoväki on vastahakoisempi, mut ei nekään mua tuomitse, sanoo vaan et "joo toi on sitä tavallista sua" tai "se on sitä sun tyylistä" jne jne... Monet on kyllä Björkistä kuulu, mutta ei kai oo vaivautunu kuuntelemaan. Sääli niitä...Minä tulen Alajärveltä, ja tiedän jo etukäteen ettei kukaan ole kuullut koko paikasta :b mutta joo, suht lähellä Seinäjokea. Vielä lähempänä Lapuaa.
Ihanaa! Vihdoin mä saan olla joitakin vanhempi! Koko aikasemman elämäni mä oon aina ollu nuorempi, mut nykyään mä oonkin vanha! Jes!Ohoh! En ole tajunnut "Mother Tongue" osastolla paljon käydäkään, mutta kuin sattuman kaupalla täältä löytyikin suomalaisia! Elikkäs täällä Iisalmelainen suht koht nuori (kuten näkyy) Björk-fani (Iisalmi on sitten jossain täällä Keski-Suomessa, aika peräkorvessa.) Suosikkilevyt&
. 4umilla vierailen aika harvoin, kun kaikki muut tekemiset tuppaavat päälle (kuten näkyy sekin). Peruskoulua päättämässä olen, ja yhden kaverini sain käännytettyä
-faniksi, kaikki muut on ihan järkyttyneitä tyyliin "miten joku voi kuunnella tuommosta". Mikäs on meininki? (Kaikki taitaakin olla vähän minua vanhempia...tai melkein kaikki...)
minä.ootte varmaan huomannu että oon tässä viime aikoina puhunu jostaki ihan muusta yhtyeestä ku:stä
![]()
![]()
Mutta kysymys, ketään lähössä Provinssiin?
Niin sitä pitää!En jättäisi väliin mistään hinnasta!ootte varmaan huomannu että oon tässä viime aikoina puhunu jostaki ihan muusta yhtyeestä ku:stä
![]()
![]()
Niin se aika kuluu!Ihanaa! Vihdoin mä saan olla joitakin vanhempi! Koko aikasemman elämäni mä oon aina ollu nuorempi, mut nykyään mä oonkin vanha! Jes!
Tarkotus olis, mikäli saadaan kaveriporukalla tarpeeks rahaa kasaan. (Siitä tuliskin sitten eka vakavasti otettava keikkareissuni, kun viimeks kävin tokaluokalla kattomassa Fröbelin Palikoita! Go me!) Myös lappiin olis tarkotus mennä patikoimaan ens kesänäMutta kysymys, ketään lähössä Provinssiin?
En jättäisi väliin mistään hinnasta!ootte varmaan huomannu että oon tässä viime aikoina puhunu jostaki ihan muusta yhtyeestä ku:stä
![]()
![]()
just! Ei käy yhtään kateeks!En jättäisi väliin mistään hinnasta!ootte varmaan huomannu että oon tässä viime aikoina puhunu jostaki ihan muusta yhtyeestä ku:stä
![]()
![]()
Mä jätän väliin. Metsästelen sitten Reykjavíkistä kivoja keikkoja.
noh heih apua.Epäreilua..just! Ei käy yhtään kateeks!Mä jätän väliin. Metsästelen sitten Reykjavíkistä kivoja keikkoja.
*puren sua pohkeeseen*
*haukkaa toisesta pohkeesta*
Huoh... toiset voi olla ärsyttävän onnellisiaEn jättäisi väliin mistään hinnasta!ootte varmaan huomannu että oon tässä viime aikoina puhunu jostaki ihan muusta yhtyeestä ku:stä
![]()
![]()
Mä jätän väliin. Metsästelen sitten Reykjavíkistä kivoja keikkoja.
Ei onnaa!noh heih apua.Epäreilua..just! Ei käy yhtään kateeks!
*puren sua pohkeeseen*
*haukkaa toisesta pohkeesta*
*lentää karkuun*
x Users browsing this forum: No registered users