Joo, kyllä kiitos.Kahden aikaan/jälkeen sopii mulle oikein hyvin. Sirja varmaan haluaa heittää kamansa mun luokse, mutta sen jälkeen vois hyvin jo alkaa miettimään jotakin ohjelmaa.Raine on ehkä tulossa jossain vaiheessa iltapäivää, Pekkaan en vielä saanut yhteyttä. Entäs muut?
Iteki oon tehny samaa.. Oli kolme sellasta punastaAijuu, kivat keltaisen jäänsärkijän sedät antoi mulle semmosen a3 kokoisen keikkajulisteentai se oli teipattu oveen ja kysyin että saakohan tuon nyt ottaa kun keikkakin peruuntui. Semmonen bussipysäkkiversio kyl kelpais myös.
mä tykkään jipusta. se osaa laulaa ja tulkita.Tossa kun tuli joskus Jippua mollattua niin huomasinpa että onhan sillä ainakin yksi hyvä kappale; Tuonelan koivut. Ainoa vaan että se on Kotiteollisuus-cover ja varmaan siksi ainoa biisi jossa ei lytätä miehiä ja koko omaa elämää kerralla rakoon.
Teki vaan mieli purkaa jonnekki enkä uskalla Jippu faneillekka mennä huuteleen.

Hitto, missasin täysin. Tossahan olis ollut 3/5 ihan suhteellisen kiinnostavaa."Parhaat naisartistit Seinäjoen Provinssirockista kesäkuulta 2008. Lavalla ja haastateltavina Jenni Vartiainen, Jippu, Astrid Swan, The Dø ja Paula Koivuniemi." Yle Teema 22:50.
Hoi ihmiset!
Satuin vahingossa erääseen hämyiseen levykauppaan josta käteen osui muutama Björkin dvd, joita ei vielä ollut hyllyssä ja kiikutin ne kassalle ja samalla kysäisin että onkohan mitään muuta kivaa kyseiseltä ihanalta artistilta. Myyjä hetken mietti ja sanoi että voi käydä kurkkaamassa että löytyykö mitään.
Hetki meni jos toinenkin.
Sitten myyjä tuli takaisin ja kysyi että oonkohan koskaan nähnyt tällaista :
No enpä ollu niin pakkohan se oli ostaa vaikka ei ole mikään virallinen julkaisu.
Että nyt tässä kuuntelen tätä ja kyllä tämä ainakin ihan B:n esittämää on.. Joltain livekeikalta Vespertinen ajoilta.
Niin siis sitä vain että onko joku teistä koskaan kuullutkaan tästä? Ois kiva tietää että mistä keikalta tää on nauhoitettu. Oisin kovasti halunnu kirjoittaa julkisen kysymyksen englanniksi mutta musta tuntuu että kieltitaito loppuis alkujaan kesken. Tästäkin viestistä tuli varmasti ihan tarpeeksi epäselvä![]()
Että sellaista tähän syksyyn!
Juu tupla cd.
Kappaleet :
CD 1
Ouverture
Frosti
All is full of love
Harm of will
Undo
Gotham lullaby
It's not up to you
Unisson
You've been flirting again
Isobel
Genereuse palmstake (...Generous palmstroke)
Army of me
Hyper ballad
CD 2
Bachelorette
The Anchor song
Human behavour (.. Human behaviour, ihania virheitä)
Band Introduction
Over Hands (?)
Army of me (Rokkanova remix)
Army of me (Tommy gun re jam)
Bachelorette ( Les facloux mix)
Enjoy (4lite mix)
Hunter (Spacefree mix)
Hyper ballad (Sountrack mix)
Immature (Strange attitude mix)
Joga (Around youln circles mix)
New world (Biodiese mix)
Sweet Intuition (No logic mix)
Modern things (Colder mix)
Violently happy (happy starring contest mix)
YBFA (Brasilian dream mix)
Että tämmöset. Tosiaan mukavia kirjoitusvihreitä löytyy, itellä nappas silmään nuo. Ja mulla on semmonen tunne että ykköslevy loppuu Bacheloretteen.hahha. Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty.
Miten musta tuntui, että mä maksoin siitä vain jonkun 25 euroa (Akassa)? Ehkä muisti pettää, kun pääsee vinguttamaan äidin Stockan korttia.Tiedoksi jos joku on kiinnostunut, Gaudeamus on äskettäin julkaissut Tuomas Järvelän tekemän suomi-islanti-suomi sanakirjan. Vaikuttaa ihan hyvältä. Hinta Akateemisessa Helsingissä oli 45,90 mutta varmaan sitä saa jostain opiskelijahintaan?
http://www.gaudeamuskirja.fi/1kirja.php ... -495-028-2
jkntrimmed
yeah, it sounds finnish to meNot even nearThough actually a few of the so-called "words" in it were kinda Finnish-like, but I didn't hear any actual words.
I think the whole thing is like this:yeah, it sounds finnish to meNot even nearThough actually a few of the so-called "words" in it were kinda Finnish-like, but I didn't hear any actual words.
"rasta muttan simmerlainen!"
![]()
and does this mean anything?:
- Kokoo koko kokko.
- Koko kokkoko?
- Koko kokko!
For me that sounds like swedish is trying to speak estonia...yeah, it sounds finnish to meNot even nearThough actually a few of the so-called "words" in it were kinda Finnish-like, but I didn't hear any actual words.
"rasta muttan simmerlainen!"
![]()
x Users browsing this forum: No registered users