Klopt helemaal. Naar ik heb begrepen is het een probleem met Internet Explorer (Firefox zou beter werken behalve soms het inloggen, zoals Sterra al zei)... Vind het niet zo handig, al weet ik inmiddels welke handelingen er verricht moeten worden om uiteindelijk toch alles te kunnen zien...Hebben jullie ook problemen met het forum?
Ik zie mijn reply namelijk niet en als ik op "profile" klik, staat er dat ik 0 posts heb. Klik ik echter op "show all posts..." dan zie ik mijn posts opeens weer wel. Ook zie ik de dingen die ik veranderd heb in mijn profiel niet meer staan.
Het is gewoon erg raar.
Hier zie ik namelijk in eerste instantie alle posts die voor mijn eerste post zijn gepost, pas als ik alles sorteer (ongeacht van nieuw naar oud of andersom), zie ik ook alle nieuwere posts.
Ja, waarschijnlijk begrijpen jullie er niets van, maar beter kan ik het niet uitleggen. Het forum werkt voor mij in ieder geval niet optimaal!
Oh ja, wou ik ook nog even zeggen dat ik eerst CrazyofBjork was, maar die naam was al bezet ofiets.Groetjes!!!! -=SupernovA=- formerly known as DarkCrystal
ja er is geloof ik wel een postlimiet van 25 posts per dag.wellicht kunnen we zelf titels maken of aanvragen over een tijdje!!
is er trouwens een postlimiet? zoja, wat is die?
ja hoor gewoon naar http://www.mozilla.org/products/firefox/yep, als je een reply typt, zie je een zwarte balk erboven met de mededeling hoeveel posts je nog hebt voor de dag. hetzelfde als vroeger dus eigenlijk.
gvd, nu begint het bij mij ook een beetje moeilijk te doen, ik zie niet al mijn reply's en ik vind de thread die ik begonnen ben niet meer. kan ik die firefox gewoon d/l'en en naast IE gebruiken? ik ben namelijk niet de enige die deze computer gebruikt.
Oh, dat had ik nog niet eens gezien. Dan gaan mensen zeker weer twee nicknames maken, zoals bij de vorige forum.yep, als je een reply typt, zie je een zwarte balk erboven met de mededeling hoeveel posts je nog hebt voor de dag.
Helaas niet, ik had het veel te druk met mijn projecten voor school (kunstacademie is niet moeilijk maar wel veel :S ). Dus had ik helaas niet de tijd om een mix in elkaar te knutselen.Ik kan echt niet wachten op Army of Me-xes. Heeft een van jullie een mix gestuurd?
Kunstacademie... Breda St. Joost?Helaas niet, ik had het veel te druk met mijn projecten voor school (kunstacademie is niet moeilijk maar wel veel :S ). Dus had ik helaas niet de tijd om een mix in elkaar te knutselen.
Ja St. Joost in Breda. Welke richting wil je gaan doen? Ik doe Communication & Multimedia Design (is een samenwerking tussen st. Joost en Avans AIM.)Kunstacademie... Breda St. Joost?Helaas niet, ik had het veel te druk met mijn projecten voor school (kunstacademie is niet moeilijk maar wel veel :S ). Dus had ik helaas niet de tijd om een mix in elkaar te knutselen.
Ik ga waarschijnlijk niet komend jaar, maar het jaar erop ook kunstacademie doen... Misschien st. Joost Den Bosch...
Maargoed... Gaaf dat je kunstacademie doet!!!
Btw... ik hoop dat "Bjork ft. Skunk Anasie - Army of Me" in de tracklist van Arme of Me-xes is opgenomen... dat is echt een veel te ruige versie!!!
Adios...!
x Users browsing this forum: No registered users