Ik heb de video en audio van Dull Flame maar alleen van de Reykjavik gigJa heel goed! jammer van de extra cuts in de DVD die nog wel op de tracklist staan...zoals dull flame
Ik heb de video en audio van Dull Flame maar alleen van de Reykjavik gigJa heel goed! jammer van de extra cuts in de DVD die nog wel op de tracklist staan...zoals dull flame
HAHA I know. Ik was de laatste die hier gepost had met Koninginnedag dus ik dacht al: zal wel geen reactie krijgen maar toch eentje dan... Hoera!goed dat je het zegt, daar zullen de 5 Nederlanders die hier vandaag komen flink wat aan hebben!Wel allemaal stemmen vandaag he!?
Ben momenteel m'n collectie aan het digitaliseren, dus dan maar ook weer lekker luisteren. Dan kom je inderdaad ook de dingen tegen die je niet iedere keer luistert... Erg lekker allemaalEn wat blijft Dull Flame mooi !
Ik hoop op 2012/2013. En graag weer eens keer binnen als het effe kan haha, zoals in de Stopera in 2001.Better yet, laat d'r weereens een concert geven in Nederland! Maar dat zal nog lang kunnen duren helaas..
Welkom Thierry!Hallo allemaal !!
Ik dacht laat ik hier ook maar even posten...
Gr Thierry
Haha ja, zo typisch dat zveel buitenlanders (vooral Amerikanen) denken dat wij Duitsers zijn. We live in Germany and speak Dutch and Amsterdam is a country too! haha.He's German... not DutchI like the dutch actor called Henning Baum. Anyone knows him?
Ik ook! Herinner me dat ik op zolder zat voor een grote bruine, nog kast van een tv en ik voor het eerst de video voor Human Behaviour zag op de toen nog coole MTV. Ik rende die zelfde middag nog naar de platenzaak voor "de single van die zangeres van die clip met die beer" haha. Have been hooked ever since.Ik ben al fan sinds Debut, maar had haar pas voor het eerst live gezien in 2001, op de een of andere manier liep het steeds mis. Nu heb ik haar vier keer gezien, maar had dus veel meer kunnen zijn
Groetjes, Meta
dat wil ik oooooooooooookHerinner me dat ik op zolder zat voor een grote bruine, nog kast van een tv en ik voor het eerst de video voor Human Behaviour zag op de toen nog coole MTV. Ik rende die zelfde middag nog naar de platenzaak voor "de single van die zangeres van die clip met die beer" haha.
Pinkpop 1994, was er helaas niet zelf, maar zag d'r op tv. Vriend van me had een cassette van d'r , dus meteen geleend en m'n walkman op...Ik heb haar eind 2001 leren kennen toen ik zat te zappen en per ongeluk op MTV (of TMF, weet ik niet meer zeker) tegen kwam.
Helaas was dat een maand of 2 na haar optreden in de Stopera dus ik baalde wel. Heb het goed kunnen maken in Amsterdam
Een vooruitziende blik... Zou het dan eindelijk weer gaan gebeuren.... kan niet wachten!GELUKKIG NIEUWJAAR
Met de wens dat er maar snel weer eens iets Björk's mag uitkomen...
meh.. ik vind het album niet echt spannend.. 't album zit niet echt beter in mekaar dan volta, dit album heeft ook virus en crystalline en die zijn niet zo donker/duister [whatever] als bijvoorbeeld dark matter, hollow, en volta had meer verhaal [earth intruders: ik ga op reis; wanderlust: ik ben op reis; pneumonia: ik heb een longonsteking opgelopen van het in de regen lopen e.d.; declare independence: ik ga mijn eigen land starten; my juvenile: ik heb een kind om voor te zorgen na al dat reizen]Hoi allemaal!
Ik dacht, de nieuwe cd is uit in Nederland, laat ik maar eens hier wat posten. Wat vinden jullie ervan? Ik ben hem nu voor de tweede keer aan het luisteren, en ik vind vooral de wat donkere liedjes (Thunderbolt en Hollow) erg goed.
Maar aangezien ik alleen crystalline, cosmogony en moon al eerder had gehoord (een of twee keer) moet ik nog een paar keer luisteren voordat ik er echt iets over kan zeggen. Het is wel een beter gebalanceerd album geworden dan Volta, het heeft een goede flow. Altijd grappig dat ze het een-na-laatste liedje hard maakt, en het laatste zacht. Ik geloof niet dat ze dat ooit niet heeft gedaan.
De extra drie nummers van de digipak zijn die extra euro wel waard, Náttúra klinkt op cd fijner dan op een mp3
Oh, ik was trouwens bij mijn familie en mijn zus had een artikel van de Volkskrant bewaard (van augustus) en mijn ouders van de Trouw van afgelopen woensdag. Grappig dat ze dat automatisch doen .
Als jullie het willen lezen, dan kan ik ze wel scannen?
Op nu.nl staat een review
http://www.nu.nl/cd-recensies/2635206/b ... hilia.html, ze krijgt vier sterren. Er zullen deze week nog wel meer recensies komen denk ik. Ik denk dat ze met deze cd best een boel aandacht gaat krijgen in de wat 'serieuzere' media.
Groetjes, Meta
Dit was al van 2011, dus 2012 is niet gelukt. Toch hou ik hoop, want ze heeft volgens mij bij elke tour Nederland aangedaan.You're touring in a completely different way for this project, with different residencies in several locations all around the world. Did you face any barriers in touring this way? And do you have any idea if you might do a residency in The Netherlands and/or Belgium?
im trying to set it up in a similar way to how theatre groups do it . stay in one place while you sell tickets . partly because it is hard to move the instruments , partly because i want the educational angle for the kids to last a bit and partly because i am exhausted with touring . we might go to holland in the beginning of june next year but nothing is confirmed .
Je bent niet alleen daarin ...Nee, helaas niet, met het riscio het helemaal te gaan missen. Maar ik heb op dit moment niemand die met me mee wil en het geld besteed ik liever toch aan andere nuttige dingen. Maar ik ga er ongetwijfeld wel spijt van krijgen.
x Users browsing this forum: No registered users