Jeej, meer Nederlandstaligen!
Leuk dat de nieuwe muziek mensen weer naar het 4um lokt
Wat vindt iedereen van Vulnicura? Ik heb hem deze week voor het eerst gehoord, en ben er erg blij mee, ondanks het droevige thema. Moest er even aan wennen, maar dat heb ik bij alle artiesten wel. Ik probeer niet meer dan 1 keer per dag te luisteren en niet elke dag, zodat het geen overload kan worden. Dus er zit nu een soort van megamix van alle liedjes in mijn hoofd, omdat ik ze nog niet zo goed ken
perUmbram, zei je nou in een ander deel van het 4um nou dat je ook naar Berlijn was geweest voor Berlinfest? Leuk om te weten dat er meer Nederlanders waren!
Als ze echt alleen concertzalen gaat doen, dan is concertgebouw een goede keus, maar bij de Vespertine tour had ze voor de Stopera gekozen. Maar misschien heeft het nieuwe Tivoli/Vredenbrug wel een geschikte zaal? Die zijn wel erg bezig met promotie en het binnenhalen met bijzondere artisten.
Helaas ga ik niet naar NY, te duur en zoveel geld heb ik (daarvoor) niet. Dat bewaar ik liever om bv ergens in Europa naar Björk te gaan, als ze niet naar NL/BE/UK komt. Mijn zusje woont tegenwoordig in Londen (gaat binnenkort trouwen met een Engelsman), dus ik heb een logeeradresje, mocht ze daar wel komen en niet hier. Zo ga ik bv in mei naar de Alexander McQueen tentoonstelling in Londen, die van oorsprong een ook MOMA tentoonstelling was. Ik denk dat als de Björk tentoonstelling toch nog ergens anders dan in NY worden gehouden, dan zal het waarschijnlijk ook in het Victoria & Albert museum zijn.
Groetjes, Meta