dutchies!!!

Anything but English

Re: dutchies!!!

Postby specky » Tue Feb 19, 2013 7:19 pm

Nee, helaas niet, met het riscio het helemaal te gaan missen. Maar ik heb op dit moment niemand die met me mee wil en het geld besteed ik liever toch aan andere nuttige dingen. Maar ik ga er ongetwijfeld wel spijt van krijgen.
Oh meid, ga naar de bank, beroof een vliegveld doe iets!!
Maar je krijgt verschrikkelijk spijt net als ik omdat ik niet naar Pinkpop, Amsterdam en Werchter ben geweest... :(
specky

Re:

Postby specky » Wed Feb 20, 2013 9:53 am

We zijn er nog wel, maar ik geloof niet zo heel veel meer, of niet meer zo vaak.
Er gebeurt ook niet zo veel op dit moment
:?

groetjes, Meta
Nou dan is er nog steeds nix veranderd dus :( ...
specky

Re:

Postby specky » Wed Feb 20, 2013 10:04 am

Maar zoals ik vaak tegen mensen zeg, er zijn net zoveel soorten Björk fans als dat ze liedjes heeft :mrgreen:
Als je dat maar weet :P
specky

Postby meisbaer » Wed Feb 20, 2013 4:42 pm

Nee, helaas niet, met het riscio het helemaal te gaan missen. Maar ik heb op dit moment niemand die met me mee wil en het geld besteed ik liever toch aan andere nuttige dingen. Maar ik ga er ongetwijfeld wel spijt van krijgen.
Oh meid, ga naar de bank, beroof een vliegveld doe iets!!
Maar je krijgt verschrikkelijk spijt net als ik omdat ik niet naar Pinkpop, Amsterdam en Werchter ben geweest... :(
Geld zou nog niet helemaal zo'n groot probleem zijn, alleen heb ik het er nu niet voor over. Het zou schelen als ik iemand makkelijk mee zou krijgen, maar ik had ook geen zin om alles te regelen en dan in mijn eentje te gaan.
Ik heb daarintegen haar al een paar keer eerder gezien, twee keer op RW en twee keer in Amsterdam (Westerpark en Stopera), dus ik weet heus wel wat ik zou gaan missen. Mijn hoop is nog wel dat ze misschien nog in de buurt zou komen, want dan is het nog mogelijk...

Groetjes, Meta
meisbaer
[selmasongs]

Postby vos » Sat Mar 23, 2013 10:30 am

... was ik maar terug in Parijs ...
vos
[homogenic]

Postby meisbaer » Sun Mar 31, 2013 1:48 pm

Ik ga naar Berlin festival!

Ik zat al een paar dagen te verzinnen hoe ik het zou kunnen regelen, misschien met iemand van een festivalforum meerijden ofzo, maar veel gedoe.
En toen dacht ik opeens vanochtend, waarom niet gewoon op vakantie naar Berlijn en dan een dagje festival doen voor Björk? Voor Björk krijg ik mijn vriend niet mee, maar Berlijn wel :) Ik ga dan waarschijnlijk in mijn eentje naar het festival, maar dat is niet erg.

Happy!
Groetjes, Meta
meisbaer
[selmasongs]

Postby specky » Tue May 28, 2013 11:12 am

"Je hebt zangeressen, en je hebt Anouk. Anouk is een buitencategorie. Haar zingen is veel meer dan zingen alleen, haar stem komt als een oerkracht vanuit haar tenen omhoog en grijpt je meteen bij de strot, als een muzikale brok in de keel. Al meer dan vijftien jaar is Nederland in de ban van deze vrouw die altijd haar eigen koers vaart, haar muzikale intuïtie achterna."
^
Ik las dit stukje over Anouk.
Moest gelijk denken aan :logo: .
Deze omschrijving, met een paar feitelijke aanpassinkjes, past zonder meer bij onze Ijslandse Godin.
specky

Postby meisbaer » Thu May 30, 2013 3:09 pm

:) Grappige vergelijking.

Ik ben zelf geen fan van Anouk, maar ik ben het er wel mee eens dat ze een zeergoede zangeres is, misschien zelfs een van de beste van Nederland.

En dat ze dan gewoon in spijkerbroek naar het Eurovisie songfestival gaat om daar een mooi sober liedje (shockhorror) te gaan zingen, zonder enig opsmuk, dat is wel lef hebben. En het was voor de eerste keer in jaren dat ik me niet schaamde voor "onze" inzending :)

Maar het ziet er zo wel uit dat Björk deze tour niet Nederland gaat aan doen. Dus ik ben erg blij met dat ik naar Berlijn ga. Wie gaat er ook van de Nederlanders/Belgen?

Groetjes, Meta
meisbaer
[selmasongs]

Postby specky » Thu May 30, 2013 3:18 pm

uit Het Laatste Nieuws.be
"Het is redelijk rustig aan het hoofdpodium voor de IJslandse zangeres Björk. Ze heeft alles in huis om het publiek helemaal in te pakken: mooie visuals, een impressionant koor en een uitgebreid arsenaal aan instrumenten en zelfs een heel repertoire aan hits. Maar de excentrieke zangeres, met een bizarre buizenoutfit en ontploft kapsel, kiest ervoor vooral nummers van haar laatste cd 'Biophilia' te brengen, wat weinig indruk maakt op het publiek.

Gelukkig kan het enthousiaste koor toch nog de fans overtuigen wat te bewegen. Het zweverige en dromerige optreden past perfect gepast in een kleinere tent, maar overtuigt op een hoofdpodium niet. Sommige nummers doen erg aan slaapliedjes denken door xylofonen en andere bijzondere instrumenten. In een hartverwarmende versie van Joga komt haar nog steeds schitterende stem volledig tot haar recht. Een anderhalf uur is echter iets te lang voor dit soms slaapverwekkende show want de aandacht van het publiek verslapt om de haverklap, Björk lijkt hier op voorzien te zijn en laat de visuals dan maar de toeschouwers enterainen.

Haar laatste nummer draagt ze op aan de vulkaan uit haar thuis Eyjafjallajokull, de sfeer op het podium zit er goed in met lava en vuurspektakel, helaas slaat de vonk niet over op de Pukkelpoppers. Voor de IJslandse was het haar laatste concert van haar tournee, wat duidelijk emoties teweegbracht. In de bisronde trakteert ze nog op het oudere 'Possibly Maybe' en 'Declare Independence' draagt ze op aan de Russische punkgroep Pussy Riot, die drie maanden in een strafkamp riskeert door kritiek te uiten op Poetin."
specky

Postby specky » Thu Aug 01, 2013 12:17 pm

:logo:
Last edited by specky on Sat Mar 22, 2014 6:50 pm, edited 1 time in total.
specky

Postby meisbaer » Sat Aug 03, 2013 5:36 pm

Ik den dat de "oude" garde (Sterre, Basting, Spark etc) het gewoon te druk hebben in hun leven om zich hiermee bezig te houden. Ik denk wel dat ze nog wel fan zijn. Ik heb gewoon geen interessant leven :wink:

Groetjes, Meta
meisbaer
[selmasongs]

Postby vos » Mon Jun 02, 2014 9:40 am

Het is hier zo stilletjes !!
vos
[homogenic]

Postby Proddukd » Mon Jun 02, 2014 7:33 pm

Het is hier zo stilletjes !!
We hebben ook niet echt veel te bespreken...
Proddukd
[selmasongs]

Website: http://3849.bandcamp.com

Postby Proddukd » Mon Jul 28, 2014 1:50 pm

Is er hier nog iemand anders die last heeft gehad van de regen vandaag? Het kwam bij ons onder de voordeur naar binnen, in het gangetje van de straat naar de tuin zijn 6 tegels verzakt [vrij grote tegels]. Eindelijk gebeurt er iets in Nederland. :hyper:
Proddukd
[selmasongs]

Website: http://3849.bandcamp.com

Postby meisbaer » Mon Sep 08, 2014 7:54 pm

Ook al zijn er niet zoveel dutchies meer, even deze mededeling:
Biophila live is in oktober/november meerdere keren te zien in Nederland. De première is op 19 oktober in EYE in A'dam, en via de Melkweg, Rotterdam eindigt het in Groningen. Ik ga waarschijnlijk 19 oktober in Rotterdam kijken, om 16.00 (middagmatinee) :love:

Groetjes, Meta
meisbaer
[selmasongs]

Postby Yero » Sat Jan 24, 2015 12:27 am

Wat een rust hier. Ik heb net even mijn posthistorie teruggekeken en mijn laatste post stamt uit 2007. Nu ben ik nog steeds best Bjork fanaat, en wil ik zeggen dat Stonemilker zo prachtig fantastisch mooi is. :love:
Yero
[debut]

Postby VorteX » Sun Jan 25, 2015 2:06 pm

"Met Vulnicura maakt Björk ijzersterk artistiek statement

Björk: vulnicura. One little indian/itunes. Björks relatie met Matthew Barney is ten einde en dat heeft een prachtig album opgeleverd. Vulnicura is een van haar beste platen.
Door: Gijsbert Kamer 24 januari 2015, 01:00
29

En weer verrast een groot artiest de popwereld met een onaangekondigd nieuw album. We herinneren ons David Bowie en Beyoncé nog uit 2013 en D'Angelo eind vorig jaar. Hoewel de IJslandse Björk haar negende studio-album Vulnicura wel degelijk had aangekondigd, is de release toch vergelijkbaar omdat de plaat begin maart pas zou komen en nu dus zonder waarschuwing ineens op iTunes te koop is.

Het 'lekken' van Vulnicura noopte de zangeres het album woensdag al beschikbaar te stellen, zo liet ze weten. Wel heel toevallig dat die release net samenviel met de aankondiging van enkele prestigieuze concerten in de New Yorkse Carnegie Hall en de publicatie van wat voorlopig het enige interview met Björk is op de muzieksite Pitchfork. Een beter moment om haar muziek vrij te geven was eigenlijk nauwelijks denkbaar.

Maar laten we er vooral heel blij mee zijn want Vulnicura is een ijzersterk artistiek statement. Een van haar beste platen en een album dat zich met gemak voegt in het rijtje illustere popalbums met echtscheiding als thema. Want dat is Vulnicura allereerst: het relaas van het op de klippen lopen van Björks relatie met de Amerikaanse beeldend kunstenaar Matthew Barney. Zelden schreef Björk zulke openhartige en directe teksten. 'I better document this', zingt ze al in het openingsnummer Stonemilker. Een prachtig gearrangeerd strijkorkest in combinatie met knisperende elektronica begeleidt de getormenteerde zangeres hier.
Excentriek

Aan conventionele popliedjes doet Björk al jaren niet meer, haar composities schieten nogal eens door in excentriciteit. Maar dit keer is het geluid van grote schoonheid. Producer Arca (werkte onder meer met Kanye West en het überhippe FKA Twigs) heeft samen met Björk een wonderschone sound gegeven aan droeve en bittere gevoelens.

Gevoelens waarvan je je diverse malen afvraagt of je die wel gedeeld wilt zien: 'Should I throw oil on one of his moods, but which one'; 'I am bored of your apocalyptic obsessions'; 'You have nothing to give, your heart is hollow.'

Hoe particulier die gevoelens ook zijn, Björk geeft er met haar zinneprikkelende muziek steeds een universeel tintje aan.

Soms schiet ze te ver door in haar drang alles net iets anders te willen doen en slaat bewondering om in irritatie. Maar net op het moment dat haar vertelling (de nummers zijn chronologisch geordend van '9 maanden ervoor' tot '11 maanden erna') een beetje aan kracht verliest, en de combinatie van Björks kenmerkend excentrieke stem, strijkers en elektronica lijkt uitgewerkt, komt Atom Dance zanger Antony Hegarty opduiken. Niet zozeer voor een duet, meer ter vocale ondersteuning. Maar het werkt prachtig.

Vanaf dat moment, op tweederde van het album, verandert de sfeer. Er duikt iets van optimisme in de teksten op. En hoewel ze het de luisteraar nog altijd niet makkelijk maakt, wordt dan duidelijk dat Björk op haar 49ste haar misschien wel meest intense en belangwekkende plaat heeft gemaakt. Ze leek de laatste jaren meer bezig te zijn met vorm (het ontwikkelen van apps) dan met muziek.

Voor het eerst geeft ze zich echt bloot. En dat doet ze begeleid door muziek die afwisselend streelt en schuurt, maar geen moment vanzelfsprekend of voorspelbaar klinkt. Die combinatie maakt dat Vulnicura een plaats toekomt tussen echtscheidingsklassiekers."

uit de Volkskrant
VorteX
[selmasongs]

Postby meisbaer » Sat Jan 31, 2015 4:52 pm

De recentie van de Oor was bagger, ik denk dat ie meer van de pop-Björk houdt. Wat wel raar is dat hij vorige albums van haar wel positief recenseerde.

Maar overwegende positieve recensies, zoals van Kicking the Habbit, die goed bekend staan.
meisbaer
[selmasongs]

Postby perUmbram » Sun Feb 01, 2015 11:33 am

Ik vind de recensies uit het Nederlandse taalgebied vooralsnog redelijk voorzichtig; ze zijn allemaal een beetje hetzelfde (wat betreft score, zonder echte argumentatie over de muzikale inhoud). Dat gezegd hebbende was dat bij Biophilia ook al wel zo.
perUmbram
[selmasongs]

Postby error » Sun Feb 01, 2015 1:15 pm

Kijk aan… Hollanders (en nederlandschrijvenden). Voor het eerst dat ik dit draadje zie, volgens mij. Hallo daar!

Gaan er hier nog mensen he-le-maal naar New York New York om het MoMA bezoeken ergens in de komende maanden? Ik ga begin april, incl. concert. Decadent, ik geef het toe… maar je moet toch wat.
error
[dr9]

Postby perUmbram » Sun Feb 01, 2015 1:46 pm

Kijk aan… Hollanders (en nederlandschrijvenden). Voor het eerst dat ik dit draadje zie, volgens mij. Hallo daar!

Gaan er hier nog mensen he-le-maal naar New York New York om het MoMA bezoeken ergens in de komende maanden? Ik ga begin april, incl. concert. Decadent, ik geef het toe… maar je moet toch wat.
If I were a rich man, yaddle-diddle. Ik vrees dat het aan mij voorbij zal gaan. Lijkt me wel heel fijn als ze Europa ook nog aandoet met haar tour. Reizen binnen Europa is enigszins behapbaar, qua kosten.
perUmbram
[selmasongs]

Postby error » Sun Feb 01, 2015 2:51 pm

Ik gok op Concertgebouw Amsterdam in het najaar… of wellicht al in ergens april/mei/juni, na de eerste concerten in NYC. Ik denk dat ze in maart/april wel meer concerten zal aankondigen nadat het album tastbaar is uitgebracht en de tentoonstelling is geopend.

Zou mooi zijn als die expo in het MoMA zo'n succes is dat London interesse toont… maar die kans is vooralsnog klein. Dan zou je nu al zien dat het een co-productie is van verschillende musea, zoals bij die Bowie tentoonstelling

Mijn excuus voor a.s. NYC bezoek is: bezoeken van familie in Brooklyn met Pasen.
error
[dr9]

Postby perUmbram » Mon Feb 02, 2015 11:18 pm

Ik gok op Concertgebouw Amsterdam in het najaar… of wellicht al in ergens april/mei/juni, na de eerste concerten in NYC. Ik denk dat ze in maart/april wel meer concerten zal aankondigen nadat het album tastbaar is uitgebracht en de tentoonstelling is geopend.

Zou mooi zijn als die expo in het MoMA zo'n succes is dat London interesse toont… maar die kans is vooralsnog klein. Dan zou je nu al zien dat het een co-productie is van verschillende musea, zoals bij die Bowie tentoonstelling

Mijn excuus voor a.s. NYC bezoek is: bezoeken van familie in Brooklyn met Pasen.
Het Concertgebouw zou perfect zijn, maakt me niet uit wanneer. Mocht ze binnen een straal van 400km daarnaast nog een keer opduiken ga ik gewoon lekker nog een keer. :-P

Ja, die Bowie-tentoonstelling heb ik in Berlijn gezien. Was erg mooi, maar veel te druk toen. Ik weet ook niet zeker of de wereldwijde interesse in Björk zo groot is als die in Bowie. Björk zit toch wat meer in een niche.
perUmbram
[selmasongs]

Postby error » Tue Feb 03, 2015 9:34 am

Björk trekt zeker minder bezoekers dan Bowie… maar de MoMA installatie ergens in Europa (London? Parijs? Reykjavik?) zou wel fijn zijn voor veel fans aan deze zijde van de oceaan. Wellicht wachten ze eerst het succes van de happening in NYC af en wil het MoMA in eerste instantie exclusiviteit om ook bezoekers uit Europa te trekken.

Ik kan mij niet voorstellen dat een mogelijke presentatie van deze expositie in Europa niet wordt overwogen door Björk en haar team.
error
[dr9]

Postby eti » Tue Feb 03, 2015 12:39 pm

Dag mensen, ik heb naar aanleiding van de nieuwe plaat björk herontdekt en luister er weer steeds naar... vooral naar eerder werk moet ik zeggen want met die nieuwe plaat weet ik het nog niet zo.
eti
[debut]

Postby Stinooke » Wed Feb 04, 2015 12:21 am

Dag mensen, ik heb naar aanleiding van de nieuwe plaat björk herontdekt en luister er weer steeds naar... vooral naar eerder werk moet ik zeggen want met die nieuwe plaat weet ik het nog niet zo.
Haar nieuwere werk moet altijd even wennen. De appreciatie ervoor komt ongetwijfeld wel :)

En hierbij out ik mij ook meteen als nederlandstalig :P
Stinooke
[post]

Postby perUmbram » Wed Feb 04, 2015 5:44 pm

Haar nieuwere werk moet altijd even wennen. De appreciatie ervoor komt ongetwijfeld wel :)

En hierbij out ik mij ook meteen als nederlandstalig :P
Ik weet dat het moed vergt te genieten van die keiharde en tedere STORTVLOED AAN SENSUALITEIT (moest even Big Time Sensuality vertalen). Gefeliciteerd!
perUmbram
[selmasongs]

Postby meisbaer » Sat Feb 07, 2015 10:30 pm

Jeej, meer Nederlandstaligen!
Leuk dat de nieuwe muziek mensen weer naar het 4um lokt :hyper:

Wat vindt iedereen van Vulnicura? Ik heb hem deze week voor het eerst gehoord, en ben er erg blij mee, ondanks het droevige thema. Moest er even aan wennen, maar dat heb ik bij alle artiesten wel. Ik probeer niet meer dan 1 keer per dag te luisteren en niet elke dag, zodat het geen overload kan worden. Dus er zit nu een soort van megamix van alle liedjes in mijn hoofd, omdat ik ze nog niet zo goed ken :love:

perUmbram, zei je nou in een ander deel van het 4um nou dat je ook naar Berlijn was geweest voor Berlinfest? Leuk om te weten dat er meer Nederlanders waren!

Als ze echt alleen concertzalen gaat doen, dan is concertgebouw een goede keus, maar bij de Vespertine tour had ze voor de Stopera gekozen. Maar misschien heeft het nieuwe Tivoli/Vredenbrug wel een geschikte zaal? Die zijn wel erg bezig met promotie en het binnenhalen met bijzondere artisten.

Helaas ga ik niet naar NY, te duur en zoveel geld heb ik (daarvoor) niet. Dat bewaar ik liever om bv ergens in Europa naar Björk te gaan, als ze niet naar NL/BE/UK komt. Mijn zusje woont tegenwoordig in Londen (gaat binnenkort trouwen met een Engelsman), dus ik heb een logeeradresje, mocht ze daar wel komen en niet hier. Zo ga ik bv in mei naar de Alexander McQueen tentoonstelling in Londen, die van oorsprong een ook MOMA tentoonstelling was. Ik denk dat als de Björk tentoonstelling toch nog ergens anders dan in NY worden gehouden, dan zal het waarschijnlijk ook in het Victoria & Albert museum zijn.

Groetjes, Meta
meisbaer
[selmasongs]

Postby perUmbram » Sat Feb 07, 2015 11:41 pm

perUmbram, zei je nou in een ander deel van het 4um nou dat je ook naar Berlijn was geweest voor Berlinfest? Leuk om te weten dat er meer Nederlanders waren!

Als ze echt alleen concertzalen gaat doen, dan is concertgebouw een goede keus, maar bij de Vespertine tour had ze voor de Stopera gekozen. Maar misschien heeft het nieuwe Tivoli/Vredenbrug wel een geschikte zaal? Die zijn wel erg bezig met promotie en het binnenhalen met bijzondere artisten.
Ja, was in principe speciaal naar het Berlin Festival gegaan voor Björk en ben verder gewoon met een klasgenootje/vriendin van het conservatorium paar keertjes uit geweest, in een open-podiumbars gespeeld. Berlijn is een beetje een Wahlheimat voor mij geworden de afgelopen jaren, sinds ik er eerst als 17-jarige een week alleen rond heb gelopen, ga er liefst minstens 2x per jaar heen, als mijn portemonnee het toestaat :mrgreen:

Ja, TivoliVredenburg is ook een optie, hetzij wat minder prestigieus. Wel mooi gedesignd, op een postmoderne manier, ik zie :logo: daar wel staan. :)
perUmbram
[selmasongs]

Postby Stinooke » Sun Feb 08, 2015 5:55 pm

Wat vindt iedereen van Vulnicura? Ik heb hem deze week voor het eerst gehoord, en ben er erg blij mee, ondanks het droevige thema. Moest er even aan wennen, maar dat heb ik bij alle artiesten wel.
Ik heb er ook een paar keer naar moeten luistere nvoro ik volledig verkocht was, maar de appreciatie kwam wel sneller dan bij Biophilia. Beiden behoren nu tot mijn favorieten van Björk.

Een optreden in de Singel in Antwerpen of Ancienne Belgique in Brussel zou voor mij heel goed uitkomen, maar ik vrees dat ik naar Nederland ga moeten uitwijken.
Stinooke
[post]

Postby perUmbram » Sun Feb 08, 2015 6:14 pm

Wat vindt iedereen van Vulnicura? Ik heb hem deze week voor het eerst gehoord, en ben er erg blij mee, ondanks het droevige thema. Moest er even aan wennen, maar dat heb ik bij alle artiesten wel.
Ik heb er ook een paar keer naar moeten luistere nvoro ik volledig verkocht was, maar de appreciatie kwam wel sneller dan bij Biophilia. Beiden behoren nu tot mijn favorieten van Björk.

Een optreden in de Singel in Antwerpen of Ancienne Belgique in Brussel zou voor mij heel goed uitkomen, maar ik vrees dat ik naar Nederland ga moeten uitwijken.
Ik hoop überhaupt dat ze in de Benelux zal komen.
perUmbram
[selmasongs]

Postby Stinooke » Sun Feb 08, 2015 8:21 pm

Ik hoop überhaupt dat ze in de Benelux zal komen.
Inderdaad, ik heb zo het gevoel dat de Vulnicura tour heel beperkt gaat zijn.
Stinooke
[post]

Postby perUmbram » Mon Feb 09, 2015 12:31 am

^
Nederland of België zou heerlijk zijn, maar Parijs, Londe, Berlijn zou ik ook mee kunnen leven.
perUmbram
[selmasongs]

Postby valtitude » Thu Feb 19, 2015 4:27 am

He iedereen ;) Brussel zou ideaal zijn of misschien Antwerpen?
valtitude
[medúlla]

Website: http://regardsfiges.skynetblogs.be/

Postby perUmbram » Fri Feb 20, 2015 8:53 am

Brussel en Antwerpen zijn ook heel fijn en goed bereikbaar vanuit NL. :-)
perUmbram
[selmasongs]

Postby VorteX » Fri Feb 20, 2015 8:55 am

^
..of PukkelPop, dat beviel me zeer goed in 2012 :D
VorteX
[selmasongs]

Postby perUmbram » Fri Feb 20, 2015 9:04 am

^
Ik hoop eigenlijk wel op een gewoon concert. Ik heb haar in 2013 op Berlin Festival gezien, maar 't lijkt me toch een andere ervaring om een apart concert mee te maken.
perUmbram
[selmasongs]

Postby Magnetar » Fri Feb 20, 2015 9:11 am

Nee, Eindhoven zou ideaal zijn. Kan ik er mooi op de fiets naar toe. Yeah right. :lol:
Magnetar
[biophilia]

Postby VorteX » Fri Feb 20, 2015 9:28 am

^
Ik hoop eigenlijk wel op een gewoon concert. Ik heb haar in 2013 op Berlin Festival gezien, maar 't lijkt me toch een andere ervaring om een apart concert mee te maken.
In Berlijn was ik ook!
Het heeft allebei wel wat; een concert is wat "intiemer" met voornamelijk fans in het publiek, maar een festival vind ik gezelliger (moelijk uit te leggen) omdat je kunt genieten/luisteren/kijken naar andere artiesten en bijbehorend publiek.
VorteX
[selmasongs]

Postby meisbaer » Fri Feb 20, 2015 6:36 pm

Toen met Volta in het Westerpark in Amsterdam was wel een leuke combi van festival en eigen concert. Groot openluchtpodium en naast fans, ook veel gewoon nieuwsgierige mensen. Was leuk!
meisbaer
[selmasongs]

Postby perUmbram » Fri Feb 20, 2015 9:59 pm

Toen met Volta in het Westerpark in Amsterdam was wel een leuke combi van festival en eigen concert. Groot openluchtpodium en naast fans, ook veel gewoon nieuwsgierige mensen. Was leuk!
Ik kende haar toen helaas nog niet, maar het lijkt me met :album10: sowieso wel toepasselijker - extravert, open, luid, "onrust, bloedbad!" :mrgreen:
perUmbram
[selmasongs]

Postby meisbaer » Sat Feb 21, 2015 8:58 pm

Met donkere, dreigende wolken en een felrode zonsondergang, als ik het me goed herinnner. Het ging gelukkig pas regenen toen het concert was afgelopen.

Ik weet nog dat ik bij mijn zusje aan het wachten was op haar studentenkamer voordat we samen naar het concert gingen. Haar raam stond open en heel af en toe had ik het idee dat ik flarden soundcheck hoorde :love:

Maarre dan ben jij nog wel een beetje een newbie! Vanaf Biophila fan? Leuk om dan zoveel oude dingen te kunnen ontdekken "I'm going hunting for mysteries"

Groetjes, Meta

Edit: ik zie dat jij in een jaar tijd meer posts heb dan ik in vier jaar! Respect, hoor :)
meisbaer
[selmasongs]

Postby perUmbram » Fri Feb 27, 2015 5:32 pm

Met donkere, dreigende wolken en een felrode zonsondergang, als ik het me goed herinnner. Het ging gelukkig pas regenen toen het concert was afgelopen.

Ik weet nog dat ik bij mijn zusje aan het wachten was op haar studentenkamer voordat we samen naar het concert gingen. Haar raam stond open en heel af en toe had ik het idee dat ik flarden soundcheck hoorde :love:

Maarre dan ben jij nog wel een beetje een newbie! Vanaf Biophila fan? Leuk om dan zoveel oude dingen te kunnen ontdekken "I'm going hunting for mysteries"

Groetjes, Meta

Edit: ik zie dat jij in een jaar tijd meer posts heb dan ik in vier jaar! Respect, hoor :)
Vanaf Biophilia fan ja, maar ik ben nu dan ook 20 ;-), maar ik ken inmiddels de hele discografie :dizzy: . De veelheid aan posts komt vooral omdat ik toen Vulnicura uitkwam en even een rustige periode had ik dit forum nogal vaak ging bezoeken. Nu wat minder continu. :)
perUmbram
[selmasongs]

Postby error » Sat Feb 28, 2015 4:53 pm

NU.nl kloont vandaag op beknopte wijze een Fast Company artikel.

Resultaat: tal van goedkope meningen op NUjij.nl.

:lol:

Tip: ga ze niet corrigeren… is zinloos.
error
[dr9]

Postby perUmbram » Mon Mar 02, 2015 12:29 pm

NU.nl kloont vandaag op beknopte wijze een Fast Company artikel.

Resultaat: tal van goedkope meningen op NUjij.nl.

:lol:

Tip: ga ze niet corrigeren… is zinloos.
nuJIJ is de roept-u-maar-wat-beerput onder het nieuwstoilet van Nu.nl. :lol:
perUmbram
[selmasongs]

Postby error » Sun Mar 08, 2015 9:09 pm

error
[dr9]

Postby perUmbram » Sun Mar 08, 2015 10:08 pm

Ja, ik had het gelezen. 't Is een beetje de teneur die ook in de Amerikaanse media heerst hè. Ik begin haast te denken wel terecht, maar ik zal het nooit weten, want ik ga de tentoonstelling niet zien.
perUmbram
[selmasongs]

Postby meisbaer » Thu Mar 12, 2015 10:46 am

Ik ga op mijn fietsje springen en ouderwets kijken of de cd al bij Velvet te koop is :)
Ben wel benieuwd naar de deluxe versie, of die het geld waard is (extra pagina's in boekje, plastic hoes).
meisbaer
[selmasongs]

Postby Magnetar » Thu Mar 12, 2015 11:20 am

^
In de meeste winkels zijn de vakjes voor Björk erg klein tegenwoordig, maar bij Velvet heb je inderdaad gelukkig nog wat meer keuze. Hoop dat ie er tussen staat. Succes!

:)
Magnetar
[biophilia]

Postby meisbaer » Thu Mar 12, 2015 5:22 pm

Iets te enthausiast, komt dus morgen binnen :roll:
Oh, well, dat dagje extra kan er nog wel bij.
Bij Velvet kan je nog veel van haar vinden, ook dvd's enzo. Nu weet ik wel dat je het ook online kan bestellen, maar ik vind het altijd zo leuk om naar een echte winkel te gaan voor zulke dingen :love:
meisbaer
[selmasongs]

x Users browsing this forum: No registered users