Hm. Ik ben nu in 020, dus ik kan even bij de Fame gaan kijken, maar ik kan ook gewoon morgen op m'n dooie gemakje naar de Velvet in 071 lopenBJoRK @ Velvet 010:
Ze hadden alleen de deluxe edition, niet de digipak versie. Vinyl verwachten ze volgende week.
Ik vind de CD absoluut beter klinken, terwijl ik de digitale (WAV 24bit) versie ook al wel over goede boxen had geluisterd. Het kan natuurlijk de master zijn, of een psycho-akoesmatische ervaring, of de totaalervaring om dat hoesje te ontrafelen en blij als een kind dat schijfje erin te doen en met de cover het narratief van het album proberen uit te beelden (slipcase, yahoo!)En, vinden jullie de cd ook beter klinken? Of is dat meer het effect van goede boxen en geen mp3-compressie....
Ze heeft zelf al aangekondigd dat de tour zeker tot het voorjaar van 2016 zal duren. Er zouden ook nog enkele meer intieme optredens gepland zijn in Europa (zei ze op haar Facebook Q&A).Ik begin een beetje te twijfelen of ze nog in de buurt komt. Ik vind het er verdacht veel op lijken dat haar concerten in Harpa de afsluiting van haar kortste tour ooit worden (thuiskomen, etc.). Maar ik ben er in Berlijn.
Werchter zou leuk zijn, daar rijd ik met de fiets naartoe [emoji1]Ik denk zelf dat ze nu nog alleen festivals doen, en dan liever headliner op een iets kleiner festival dan sub op een groter. BKS en DTRH zijn kanshebbers.
Al hoop ik dat ze naar Rock Werchter komt, en een eigen concert geeft
Vergeet 7 juni, niet ... Northside Festival in Denemarkentot nu toe bekend:
27 Mei, All Points East (UK)
3 juni, We Love Green (Frankrijk)
8 - 10 juni Best Kept Secret ???
20 juni, Eden Sessions (UK)
29 juni - 1 juli Down The Rabbit Hole ???
bks en dtr zijn dus beide nog mogelijk. ik hoop bks, kleiner en betere locatie.
Ook geen Björk op Best Kept Secret… daar zijn LCD Soundsystem (meh) en The National (gaap) de headliners.
x Users browsing this forum: No registered users